Golfen in Puntaldia

24 juni 2023 - San Teodoro, Italië

We besluiten een extra dagje in Puntaldia te blijven om te golfen. Pieter haalt om 8:00 uur vers brood bij het supermarktje en we lezen lekker uitgebreid onze (digitale) zaterdagkranten. Daarna gaan we zwemmen in zee bij het strand naast de haven, we lopen meteen even langs de golfbaan om te informeren naar tarieven en starttijden. De 9 holes baan ligt op 300 meter van onze boot en is erg mooi aangelegd langs de kust. We slaan in 16:30 uur af.

Golfbaan Puntaldia
Vanaf hole 1 zie je de jachthaven en het strand. Golfbaan Puntaldia
Overal heb je mooie doorkijkjes naar zee en naar de bergen. Golfbaan Puntaldia
De compacte baan is in prima conditie en alhoewel we beiden niet in topvorm zijn (qua golf dan) genieten we met volle teugen. Geen buggy deze keer, maar een cart (buggy is volgens de caddymaster niet nodig op deze baan en daar heeft hij gelijk in). Bij 30 graden is golfen op een heuvelachtige baan best wel vermoeiend (we zijn tenslotte ook al ruim 60-plus!) dus na 9 holes houden we het voor gezien. We gaan nog even zwemmen in zee om af te koelen. Heerlijk dat frisse heldere water! We drinken wat op een van de haventerrasjes en eten wraps aan boord.

1. Rob:
    24 juni 2023
    Ach op zo’n fraai gelegen baan en 30 graden kijk je niet op een Mulligan.
    Prachtige baan en jullie staan er gekleurd op.
  2. Dirk de Koning:
    24 juni 2023
    Incredibile que giornata perfetto!
  3. Dick:
    25 juni 2023