Laatste dagen Vilamoura

2 november 2022 - Vilamoura, Portugal

Tijdens de laatste week in Vilamoura ruimen we op, wassen we en maken we schoon. Op een rustige zonnige dag rollen we de zeilen uit en Pieter spuit met zoet water het zout eraf.

Zeilen afspuiten
We rijden op zaterdag een mooie tour door de omgeving, bewonderen de prachtige villa’s en golfbanen en bezoeken een groot winkelcentrum (waar we een elektrische luchtontvochtiger aanschaffen). Ook gaan we nog een keer golven in Vila Sol. We nemen een twilight arrangement en spelen 14 holes, dan wordt het te donker om de bal nog goed neer te zien komen.Golfbaan Vila Sol
De laatste 3 nachten slapen we in Appartementenhotel Luna Olympus, in een straatje vlak achter de haven (heerlijk, elke dag wordt het appartement schoongemaakt en de bedjes opgedekt!). Dat is toch handiger met het opruimen en winterklaar maken van de boot. Het is een prettig ruim appartement met een groot balkon van waaruit we stukjes van de haven en verderop de oceaan kunnen zien liggen. Uitzicht vanaf balkon appartement LunaWoensdag komt de werf om de motor een beurt te geven en de zeilmaker komt de wintertent inmeten. En dan zit het er weer op! Donderdag 3 november vliegen we terug naar Rotterdam!

1. Anneke Meijer:
    2 november 2022
    Voor morgen alvast een goede reis en welkom thuis.
  2. Rob:
    2 november 2022
    Fijne laatste dagen nog , goed van je dat je je blog zo trouw bijhield en wij virtueel reisgenoot konden zijn . Kom goed thuis .
  3. Lilian:
    2 november 2022
    Na een prachtige reis weer huiswaarts. Hartstikke leuk om de blog te lezen.Goede vlucht alvast!
  4. Yvonne:
    2 november 2022
    Het was heel leuk om alle belevenissen te lezen, goede reis terug!
  5. Linda:
    2 november 2022
    Heel leuk en interessant om alles van een afstandje mee te maken. En tot snel in onze omgeving ! Dat wordt wennen bij thuiskomst ;-)