Van Santa Pola naar El Campello

26 april 2023 - El Campello, Spanje

Op dinsdag zeilen we naar een plaatsje iets boven Alicante: El Campello (18 mijl). Een heerlijk rustig tochtje voor de wind met het fok uitgeboomd. In het haventje naast een historische toren zijn we de enige passant.

Haven Campello

Het plaatsje is niet zo bijzonder maar heeft een ruime boulevard met bars en restaurants waar we op een terrasje naast het strand wat drinken. We huren woensdag een auto om te gaan golfen in Banalbo Golf Resort, ca 20 kilometer landinwaarts. Het verhuurbedrijf belooft de auto om 13 uur af te leveren in de haven, maar we krijgen om 13:30 uur pas een telefoontje van de dame die de auto komt brengen dat ze de afgesproken plek niet kan vinden (Pieter had die per app doorgestuurd….hoe moeilijk kan het zijn…). Gelukkig hadden we hier rekening mee gehouden (ivm de starttijd op de golfbaan), dus uiteindelijk zijn we ruim op tijd op de baan. We spelen heerlijk 18 holes en met name Pieter speelt de sterren van de hemel!

Drankje golfbaan

Na het golfen een lekker drankje op het terras van de club.

Drankje golfbaan

Daarna  terug naar de boot waar we buiten eten en tot na negenen in de kuip zitten.

1. José en Gerrit:
    26 april 2023
    Zo te zien hebben jullie er van genoten veel vaar plezier nog 🥰
  2. Fred:
    27 april 2023
    Voordelen van zacht windje en voor de wind dat het heerlijk voortgaat. Goeie zet om de golfbaan aan te doen.
    Nog mooie zeildagen.