Naar Pula

8 september 2023 - Sardinië, Italië

Vandaag gaan we lunchen bij Sytske en Patrick van ‘t Hoff, goede bekenden uit Hillegersberg die een huis aan zee hebben op Sardinië in Pula.

Pieter, Brigitte en PatrickIn de tuin
Het huis ligt op een heerlijk rustig plekje aan zee, vanuit de mooie tuin loop je zo door een poortje het strand op. Patrick maakt een heerlijke carbonara (gebruikt daarvoor ook het gekruide spek gekregen van Francesco), we eten op het overdekte terras onder het huis. Lunch bij Sytske en Patrick
Na het eten gaan we natuurlijk nog even zwemmen in zee, de zee is lekker warm (schatting 23 graden).Brigitte in zee
Op de terugweg naar Cagliari slaan we flink wat boodschappen in, want morgen willen we vertrekken naar Sicilië. Vanavond halen we Dirk de Koning van het vliegveld, hij komt gezellig een weekje meezeilen.
In de haven zwemmen ook vandaag weer hele scholen vissen tussen de boten door. Harders in de haven
De vissen (harders?) hebben alle ruimte want het zeilseizoen loopt duidelijk op z’n einde. Er zijn veel lege plekken in de haven, zeker aan onze (gasten-)steiger.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Rob:
    9 september 2023
    Maak er een voorspoedige oversteek van samen met Dirk en een mooie week met elkaar aan boord .
  2. Frans en Marleen Pigeaud:
    9 september 2023
    Goede vaart, vergeet niet te stoppen bij het eiland Marettimo, mooie ankerbaai en leuke haven