Dun Laoghaire - Dublin

19 juni 2022 - Dublin, Ierland

Vrijdag hebben we sightseeing in Dublin gedaan (vooral veel pubs, bier en whiskey) en geluncht in een gezellig typisch Iers restaurant.

Eten in klassiek Iers restaurant
‘s Avonds komen Norbert en Marieke bij ons op de boot lasagne eten.

Familie-etentje aan boord

Op zaterdag gaan we naar de bruiloft van Stijn een Orla. We gaan met alle gasten (ca 100 man/vrouw) in een dubbeldekker naar de kerk, waar zowel het kerkelijke als burgerlijk huwelijk plaatsvindt.

Bruidspaar en - personeel in de kerk

Daarna gaan we naar St.Helens, het landgoed waar de festiviteiten plaatsvinden. Gelukkig begint de zon te schijnen zodat de receptie buiten kan zijn.

Bruidspaar van den Eijnden

Na het diner is er een band en zijn er Ierse dansers. Na twaalven komt er nog een dj maar dat maken wij niet meer mee (wij hebben al een taxi naar de haven genomen). Inmiddels zijn Pieter jr en Dirk en Ben de Koning aangekomen. Zij gaan komende week met Pieter naar Frankrijk zeilen, Brigitte vliegt 5 dagen naar huis.

1. Willem Huisman:
    19 juni 2022
    Klinkt goed hoor, ierse wiskey en bruiloft. Top! Brigitte goeie terugvlucht en de mannen en behouden vaart. Zeilersgroet vanuit Duinkerken.
  2. Klaske de Jonge:
    Wat een mooie dag!!
  3. Yvonne:
    19 juni 2022
    Leuke dagen als ik het zo lees!! Pubs en een bruiloft. Goede vaart richting Frankrijk!
  4. Desiree:
    20 juni 2022