Van Lagos naar Ria de Alvor

13 oktober 2022 - Alvor, Portugal

Op donderdag 13 oktober gaan we naar Ria de Alvor, een mooie lagune ongeveer 5 mijl van Lagos.

Invaart Ria de Alvor

We varen de Ria bij laag water binnen, tussen het drooggevallen ‘waddengebied’ en laten ons anker vallen vlakbij het stadje Alvor.

Ankeren bij laag water bij AlvorGoodwin in Ria de AlvorHet is inmiddels tijd voor de lunch dus Rob verdwijnt in de kombuis. Heerlijke salade!
Hij tovert ons een heerlijke gemengde salade voor en serveert daar een koele witte sangria bij. Genieten!Lunch in baai Alvor
Na de siësta gaan we met de rub naar Alvor.Pieter in de rub
We slenteren door de nauwe straatjes met enorm veel restaurantjes en souvenirwinkeltjes en bezoeken het kerkje.Stadswandeling Alvor
Tot slot drinken we wat op een terrasje aan de waterkant. Carla met een rosé sangria!
Aan boord eten we een heerlijke Oosterse maaltijd (uit de keuken van Rob) en genieten we van de zonsondergang.Baai Alvor vlak voor zonsondergang

1. Desiree:
    14 oktober 2022
    prachtige foto's en heerlijk eten met fijn gezelschap, wat wil je nog meer?
  2. Dirk de Koning:
    14 oktober 2022
    Het is wel weer duidelijk dat de chef-kok Rob aan boord is, alles ziet er weer waanzinnig lekker uit. Gebruikt hij nog steeds het zilveren servies? Heel veel groeten daar en veel plezier!