Paar dagen Andratx

24 mei 2023 - Andratx, Spanje

Het bevalt ons goed hier in Andratx dus we boeken een paar dagen bij om te wandelen en te golfen. Op maandag wandelen we 8 kilometer naar Peguera, door de bergen via een eeuwenoud bospad (Unesco Wereld Erfgoed). Peguera is een echte toeristenplaats met heel veel hotels, appartementen en winkeltjes.

Borrel in Peguera
We nemen een taxi terug. Dinsdag klust Pieter eerst wat, hij kort de spinakerboom in.Spinaker inkorten ‘s Middags wandelen we richting Sant Elm, flink klimmen! Uitzicht tijdens wandeling
Op woensdag gaan we in de middag golfen (op een baan op ca 5 kilometer afstand). Golf d’Andratx is een prachtige maar moeilijke baan. Golfbaan Andratx
We hebben de buggy echt wel nodig want de afstanden tussen de holes zijn enorm. We worden verrast door groepjes geiten die in de bossen bij de baan zitten en die ook op de fairway lopen. Soms ruik je ze al eerder dan je ze ziet!

Geiten op de baan

We sluiten deze mooie dag af met een etentje in het dorp.