Van Punta Lagoa naar Vigo naar Cies

15 september 2022 - Donón, Spanje

Op maandag is het een regenachtige dag. De (gevorderde) elektricien komt het elektriciteits/accusysteem controleren en alles ziet er goed uit. Er is een nieuwe kabel besteld voor de furler en die wordt dinsdag geleverd en gemonteerd. Woensdag varen we naar Vigo Real Club Nautico. We halen ‘s middags een huurauto om Pieter&Zelia van Porto Airport af te halen. Zij komen uit Nice gevlogen waar ze op familiebezoek waren (familie van Zelia). Als we terugkomen in Vigo om 21:00 uur gaan we in de stad eten. Op donderdag varen we naar het eiland Cies.

Pieter&Zelia op de Ria de Vigo
Bij Cies is het heel rustig en het is heerlijk weer. We zwemmen in de oceaan die ongeveer 19 graden is. Zwemmen in de oceaan bij Cies
Pieter&Zelia worden door senior met de rub naar het eiland gebracht, zij zijn hier voor het eerst en gaan wandelen en naar het strand.Naar het strand van Cies
We gaan tegen zessen gezellig borrelen met GT’s en Albarino bij het restaurantje bij de ferrypier. Terrasje Cies
Dan varen we terug naar de boot waar Zelia heerlijke Franse hapjes maakt (met foie gras, rillette en saucisson) en Brigitte Spaanse vissoep serveert.

1. José en Gerrit:
    15 september 2022
    Leuk dat Pieter en Zelzate er zijn heel veel plezier daar nog ziet er gezellig uit gr gerrit José
  2. Yvonne:
    16 september 2022
    Gezellig dat Pieter en Zelia er zijn!! En wat een heerlijk weer hebben jullie daar!!