2 dagen Vigo-Punto Lagoa

30 augustus 2022 - Vigo, Spanje

Op maandag komen 2 monteurs van Yatesport naar onze accu’s, het toplicht (monteur de mast in) en de watermeter kijken. Die laatste 2 moeten vervangen worden en worden besteld. De accu’s is een ingewikkelder verhaal waarvoor nog eea getest moet worden. Pieter verwondt zijn voet aan boord (sneetje in voetzool), niets ernstigs maar moet even rustig aan doen om het genezingsproces niet te verstoren. Brigitte gaat dus alleen naar de Lidl 1,5 km verderop. Op de heenweg bergopwaarts, terug gelukkig bergaf….En het is de moeite waard want het is een grote Lidl met veel keus (bv heerlijk vers gebakken bruin brood, daar hadden we echt zin in)! Het is een wat grijze dag met mist in de Ria. Wel zien we een inktvis op de meerpaal naast de boot.

Pulpo naast de boot

De volgende ochtend komt Carlos van Yatesport met een monteur om het toplicht en de watermeter te vervangen. Er zit een groot magazijn in Vigo dus deze onderdelen konden snel geleverd worden. De accu’s moeten toch vervangen worden en worden besteld, daar komen we eind van de week voor terug. De dag begint weer mistig maar halverwege de middag schijnt de zon weer en in de avond kunnen we lekker buiten eten.

Mist is opgetrokken!

1. Hannelore:
    30 augustus 2022
    Sterkte met de voet Pieter en hopelijk is de mist een keer ten einde!