Pasito Blanco

16 oktober 2018 - Pasito Blanco, Spanje

's Ochtends boot schoonmaken en boodschappen doen bij de Mercadona (mooie ruim gesorteerde Spaanse supermarkt). Omdat we gaan golven op Meloneras Golf om 16:00 uur (twilight arrangement) bereiden we een ovenschotel voor die we na het golven alleen nog in de oven hoeven te schuiven.

Het is niet druk op de golfbaan, en we worden zeer vriendelijk en servicegericht ontvangen. De golfbuggies zijn goed uitgerust met navigatiesysteem (met uitleg over elke hole en op het scherm kun je steeds zien hoeveel meter je nog verwijderd bent van de green) en koelbox (door de caddymaster gevuld met flesjes koud water) en onze gehuurde golfsets zijn 3 dagen oud (en helemaal prima!). We spelen heerlijk relaxt op deze mooie baan met geweldig mooie greens (en geweldig onderhouden fairways) en wijds uitzicht over de oceaan. We slaan hole 14 over en kunnen daarna nog net voordat het licht echt te slecht wordt om nog een bal te zien landen hole 18 afronden.

Als we terug zijn in de haven zetten we de ovenschotel in de oven en drinken we een borrel. Heerlijk buiten eten bij zeker 22 graden (en dat om 20:30 uur).