Santa Cruz (Tenerife)

27 oktober 2018 - Santa Cruz de Tenerife, Spanje

We hebben een plaats gereserveerd in Santa Cruz (de Tenerife) en varen er op de motor heen (want er is geen wind). We varen langs de kust van het eiland en zien de Teide lange tijd goed liggen, met sneeuw op de top!

Santa Cruz is de hoofdstad van Tenerife, met een echte commerciele haven, waar je je ook moet aan- en afmelden bij Port Control als je aankomt en vertrekt. Er is overigens niet heel druk scheepvaartverkeer (een paar schepen per dag en wat ferries, we zien ook een paar booreilanden liggen), helemaal niets als je het vergelijkt met Port of Rotterdam. De grote marina is prima en ligt in het centrum van de stad. Vanuit de marina sta je meteen op het belangrijkste plein van de stad, vlakbij winkels, warenhuizen, terrassen, musea etc. Hier houden we het wel een paar dagen uit!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Fred:
    28 oktober 2018
    Hallo Brigitte en Pieter,
    Leuk om jullie zo te volgen. Ik kijk ook regelmatig op Marinetraffic en zie zo jullie eiland hoppen.
    Voor de grote oversteek naar de Caraïben gaan jullie nog naar de Kaapverdische eilanden? Nog veel plezier en behouden vaart.
  2. Marga:
    31 oktober 2018
    Jullie houden het verslag goed bij. Heerlijke reis.