Dagje La Coruna

2 augustus 2018 - A Coruña, Spanje

Vandaag een dagje La Coruna. Boodschappen gedaan, gezwommen in de haven naast de boot (super helder water want er zijn maar heel weinig mensen aan boord en er is tij, ca 20 graden).

Tegen zessen even door de stad gewandeld en op een terrasje neergestreken. Pieter bestelde in zijn beste Spaans een kan sangria en we kregen 2 grote bier. Er werden 2 studentes van het tafeltje naast ons bijgehaald om te vertalen, en al snel bleek dat cerveza en sangria in het lokale dialect veel op elkaar lijkt als je de klemtoon verkeerd legt. Och, een koud biertje ging er ook goed in!

1. Gerrit José:
    2 augustus 2018
    Leuk dat we mee kunnen kijken met jullie reis
  2. Frans en Marleen:
    2 augustus 2018
    Brigitte nu horen we tenminste waar jullie zijn en hoe het met jullie gaat en Lang leve Pieter's taalknobbel
  3. Joep:
    2 augustus 2018
    Leuk zeg. Al een poosje onderweg zie ik😀 . Enjoy!!
  4. Lilian:
    2 augustus 2018
    Wat leuk! We gaan jullie uiteraard volgen op deze reis!
  5. Dirk de Koning:
    2 augustus 2018
    He captain, lieve Brigitte geweldige foto’s, prachtige reis! Hoop nog aan te monsteren...vanuit Bregur! Tot snel, liefs Desiree Thomas Benjamin en Dirk
  6. Marie-Anne:
    3 augustus 2018
    Enig om jullie te kunnen volgen! Taalmisverstanden en meer avonturen! Tot volgend relaas veel plezier en gr.
  7. Gijsbert en Annette:
    3 augustus 2018
    Leuk Pieter en Brigitte. Geniet ervan.
  8. Suzan Spiering:
    3 augustus 2018
    Leuk jongens we zullen jullie graag volgen. Goeie reis en heel veel plezier. Goeie start op het Spaans terras. 🍺🍺 Suzan en Paul
  9. Gijs en Karin:
    3 augustus 2018
    Leuk dit zo te volgen Brigitte, geniet van de mooi trip!